Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Rawatan Ghurah Resdung CikJidah Jalan Langgar, Alor Setar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kali ini admin nak berkongsi buat rawatan resdung di Alor Setar Kedah.Rawatan resdung ini iaitu ghurah resdung.Anak admin selalu berhingus tanpa sebab.Bila bercakap seolah-olah macam hidung tersumbat.
Admin ada beli ubat cecair alahan namun tidak berkesan.

Resdung atau sinusitis adalah satu masalah lazim di seluruh dunia.  Menjalani rawatan menggunakan asap adalah kaedah tradisional popular dalam kalangan pesakit resdung. Ia menggunakan kain putih yang dinyalakan api sambil diletakkan pada keseluruhan muka secara berperingkat.


Admin bawa anak jumpa Cikjidah iaitu perawat resdung cara ghurah.Pertama kali jumpa orangnya masih muda dan peramah.banyak info berkaitan resdung dikongsi bersama admin sambil merawat anak admin.


Kos resdung Cikjidah tak mahal mana pun hanya RM 25 sekali rawatan.jangka masa rawatan dalam paling kejap 30 minit bagi kes tak kronik tetapi kalo kronik mungkin sejam lebih.

Rawatan resdung Cikjidah ini dengan memasuk serbuk herba ke dalam hidung dan membiarkan lendir-lendir kotor kelaur melalui rongga hidung.Kaloau ada simtom resdung pada awalnya akan bersin selepas herba itu disedut masuk ke dalam hidung.



proses rawatan dilakukan


Rawatan ini dilakukan di rumah Cikjidah.Ada bilik khas untuk rawatan ini. Bagi sesiapa yang berminat nak buat rawatan resdung bolelah contact Cikjidah.kena buat temujanji dulu.

RUMAH RESDUNG CIKJIDAH🤗
ONLY ❤RM 25.00❤

RAWATAN 👉🏻KANAK2 HINGGA DEWASA👈🏻

FIRST BOOKING FIRST SERVE ❤TREATMENT❤

WAKTU OPERASI

🎈ISNIN =
 🙅🏼‍♀TUTUP

🎈JUMAAT =
 🌈9 AM-10PM

🎈HARI BIASA=
 🌈 11AM-10PM


Wassap Cikjidah - www.wasap.my/60125711018

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca