Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Cara buang virus malware program Tencent QQ dari komputer anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kali ini admin ingin berkongsi dengan masalah yang admin hadapi iaitu berkaintan malware komputer.Baru-baru ini admin tersedar komputer admin terinstall satu software seakan fungsinya sistem utiliti versi bahasa china.

Admin dah cuba beberapa kali untuk uninstall namun tidak berjaya.Ia nya seolah-olah ada kembali walaupun admin sudah buang dari sistem.Program Tencent QQ adalah merbahaya kerana jika komputer yang mempunyai talian internet dan selalu digunakan untuk transaksi online banking,password akaun dan sebagainya

Yang mencemaskan admin apabila admin menyambungkan kepada smartphone admin secara tiba-tiba smartphone admin terinstall satu aplikasi china.Namun gitu admin berjaya membuangnya dari sistem smartphone.Melihat perkara ini,admin perlu ambil tindakan pantas sebelum program virus china ini menjahanamkan komputer admin dan mencuri maklumat penting dalam komputer.

Setakat ini antivirus Avast tak mengesannya sebagai ancaman.Jadi admin perlu satu program malware yang mampu membersihkan komputer admin.Admin google internet dan menemui software ini yang berkesan menbuang virus tencent QQ tanpa perlu membeli full version jika menggunkan fungsi sepenuhnya.  Yang terbaik setakat ini adalah software Unhack Me.




Admin lancarkan program itu pada Safe Mode dan mula membuat pembersihan.Setelah selesai komputer admin bebas dari malware tencent QQ. Alhamdulillah mujur software Unhack Me.

Selamat mencuba.

 

Artikel Paling Popular Bulan Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca