Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Paling Popular Bulan Ini

cara terbaik hilangkan uban tanpa mewarnai rambut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Kali ini admin ingin berkongsi tips atasi rambut beruban. Rambut beruban kini berlaku tidak kira usia.Proses penuaan akan membawa kepada perubahan yang kurang menyenangkan, salah satunya adalah uban. Tetapi proses penuaan bukanlah faktor utama yang menyumbang kepada penumbuhan uban. Faktor genetic, menjalani proses kimoterapi, kekurangan zat adalah juga punca utama Uban.

Salah satu langkah mudah untuk atasi masalah rambut beruban  iaitu mewarna rambut tetapi kebiasaannya produk tersebut dijual dengan harga yang mahal dan hanya bertahan 1-2 bulan sahaja. Lebih buruk lagi, produk tersebut mengandungi bahan kimia yang merbahaya sehingga boleh merosakkan rambut dan kulit kepala.


Hasil carian admin mendapati terdapat satu jenis minyak rambut yang dapat mengatasi masalah rambut beruban. Yang penting pengguna mesti memakainya setiap hari.Kesannya akan dilihat dalam tempoh 1-2 bulan dengan pemakaiannya yang konsisten.

Produk yang admin maksudkan adalah seperti di bawah.


Salah satu keburukan krim ini adalah baunya yang kurang menyenangkan.Akan tetapi admin rasa masih boleh terima baunya. Andai kata orang bertanya senang sahaja berterus teranglah kata sedang memakai krim rambut hilang uban.Harga dalam RM 14-16 bagi berat 200 gram.

Selamat mencuba :)

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca