Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Cara buang virus malware iklan popup / program spam yang bersarang dalam komputer anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jika pop-up iklan mula muncul pada setiap sesi surfing menggunakan seperti browser Mozila anda.  Admin yakin bahawa iklan tentang Name, ViewPassword, Offers4U, Jollywallet, Superfish atau adware lainnya, menjangkiti browser anda  atau program yang tidak diinginkan bersembunyi di latar belakang sistem anda dan menyebabkan iklan tersebut muncul dengan banyaknya dan mengganggu  pada saat anda surfing.

Hati-hati bahwa program tersebut dengan mudah menjangkiti setiap web browser (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, dll) sebab mereka yang kompatibel dengan masing-masing web browser. 

Jika Anda telah melihat iklan pop-up mengganggu yang muncul pada setiap browser web Anda tanpa henti.Munculnya iklan secara mendadak  pada web browser  dengan banyaknya adalah salah satu tanda yang paling jelas yang menunjukkan bahwa komputer Anda telah dipengaruhi oleh adware atau Program sejenisnya yang mungkin tidak diinginkan.Oleh yang demikian, Anda perlu menyelamatkan komputer anda dengan anti-spyware terkemuka.Tidak kira sama ada berbayar atau free version asalkan dapat membuang segala malware yang menjangkiti komputer anda.




Satu program yang berkesan untuk membuang malware adalah program UnHack Me.Apa yang best tentang program ini adalah ianya memberi 30 hari percubaan kepada pengguna.

Selamat mencuba. 




2 comments:

  1. Ransomeware/bitcoin virus boleh buang x?

    ReplyDelete
  2. Using Kaspersky protection for a couple of years, I would recommend this product to everybody.

    ReplyDelete

Artikel Paling Popular Bulan Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca