Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Jus Delima Organic bukan pati dari Cosway paling murah hanya RM 23 sebotol

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kali ini admin nak berkongsi tentang jus delima yang admin tenagah amal sekarang ini. Admin sebenarnya tengah mencari jus delima yang paling murah di pasaran yang mana admin menjumpai Pati delima Gulsan ataupun Pati Delima Yusof Tayyob dalam harga RM 15-25 sebotol.


Admin pernah beli jenama Gulsar memandangkan iklan terpampang di papan iklan di lebuhraya ke utara. Rasanya masam masam manis dan biasanya admin minum campur dengan air kosong segelas.

Nak beli jus Pamoga memang mahal jadi admin tak mampu jadi terpaksalah kena cari yang mampu beli.Kebetulan pulak pada hari itu admin terpandanglah satu pamplet jus delima Al Rumman iaitu perahan jus 100% organic. Harga dalam RM 55 sebotol iaitu 330 ml. Mahal juga getus hati admin padahal botol bukan besar mana pun.Kalau boleh admin nak cari dalam harga dalam RM 25-35 lebih kurang.

Menurut kajian saintis barat, menunjukkan bahawa kandungan antioksidan dalam buah delima adalah dua atau tiga kali lebih tinggi berbanding anggur merah. Malah, kualiti antioksidan juga dikatakan lebih baik daripada buah beri biru, cranberry serta oren kerana polifenol dalam buah delima juga lebih tinggi. Fungsi Antioksidan ialah ianya dapat melawan radikal bebas yang dapat merosakkan sel dalam badan kita.  Kerosakan sel akan menyebabkan pelbagai penyakit termasuklah  kanser, penyakit jantung dan alzheimer.


Jus delima organik Cosway
Tiba-tiba Cosway keluar katalog terbaru memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu Jus delima Organik. Jus Delima organik oleh Cosway merupakan perahan delima organik yang terpilih dan bukan daripada pati seperti kebanyakkan produk lain yang terdapat di pasaran yang banyak berasaskan pati.Jus ini juga bebas daripada bahan pengawet, bahan tambahan, tambahan gula, penambahan air, tanpa pewarna, tanpa perisa dan tanpa penstabil.Pengguna hanya perlu mengikut sukatan yang disyorkan untuk melihat keberkesanannya. Menggunakan buah delima dari negara Turki dan setiap botol jus delima mengandungi 1 kg buah delima.

Harga yang ditawarkan oleh produk kami ternyata berbaloi iaitu RM 23 sebotol. Rasanya memang sedap.Cadangan pengambilan adalah 30ml sehari iaitu dituang di dalam bekas sukatan yang dibekalankan bersama..Biasanya admin terlajak minum sampai 2 kali amna tak nya sedap siot. Rasa masam manis kelat.Memang beza rasa denagn pati delima.

Nampaknya jus delima organic cosway akan menjadi teman setia admin setiap pagi.

1 comment:

  1. Sharing yg baik. Sy pun tgh cari jus delima yg sedap. Blh cuba nanti. Tq admin

    ReplyDelete

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca