Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Pengalaman rawatan resdung tanpa asap Safespabeauty di Alor Setar Kedah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Kali terakhir admin buat rawatan resdung 10 tahun yang lalu. Kini muka admin rasa gatai merenyam tak tau nak habaq.Muka rasa benda dok merayap-rayap  atas muka kira dah tahap kronik dan ditambah pula dengan gatal telinga. 

Kali ini admin berkesempatan membuat rawatan resdung tanpa asap dengan Safespabeauty milik KakWa ketika admin balik kampung di alor Setar,Kedah.
Admin memperolehi spa ini melalui cari di facebook.Sesiapa sering mengalami bersin, selesema, muka gatal, mata gatal, hidung gatal dan tersumbat secara melarat, kemungkinan anda sedang mengalami masalah resdung.

Dengan wassap dan booking masa dan tarikh maka admin  pada 15.12.2018 jam 10 pagi terpacak berada di spa di rumah milik Kakwa.Orangnya peramah dan sangat tak kedekut berkongsi ilmu tentang penyakit resdung.Untuk pakej rawatan resdung,admin ambil pakej rawatan resdung tanpa asap bernilai RM 25 sekali dengan cuci muka dan masker muka.

Pernah dulu admin buat rawatan resdung asap maka muka penuh dengan kesan kuning di seluruh muka dan admin kena cuci sendiri muka dengan tisu sampai bersih. Masa rawatan  dalam lingkungan 1 jam.Rasanya admin siap terlelap lagi semasa proses rawatan resdung dilakukan.Apa yang admin sedar selepas rawatan resdung,muka akan dibersihkan dan disapu dengan masker bau mcam kulit kayu manis.Rasa sejuk saja muka bila disapu masker.




Kesimpulannya admin puas hati dengan pakej rawatan resdung kakwa RM 25 nih.Cukup berbaloi sekali.Rasa gatal muka dah banyak kurang.Perlu diulang rawatan resdung ni untuk kesan yang lebih baik.

Sesiapa yang berminat bole contact kakwa untuk temujanji.

Rawatan Resdung Safespabeauty

No contact : 017 238 1776 (Kakwa)

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca