Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Atasi masalah This Connection Is Untrusted” message dalam firefox web browser

Assalamualaikum dan Salm Sejahtera.

Admin hari ini nak berkongsi masalah yang dialami sendiri apbila setiap kali buka website guna web browers Firefox akan keluar massage ini :This Connection Is Untrusted” .Bagaimana untuk menghilangkan mesej ini dalam pelayar Firefox? Jika anda hanya mencari untuk menghentikan Firefox daripada memaparkan pemberitahuan amaran ini dan menghilangkan masalah massage ini , di sini adalah satu tip yang anda boleh cuba di mana ianya berkesan mengatsi masalah saya ini :

Anda boleh mengikuti langkah-langkah yang disebutkan di atas untuk menyelesaikan isu ini. Jika ralat masih muncul dalam Firefox anda selepas cuba mereka keluar, hanya meninggalkan komen di bawah untuk beritahu saya.

Semak tarikh dan masa sistem komputer anda .
kali sistem yang salah akan mencetuskan segala kesilapan sijil. Apabila sistem tarikh dan masa adalah tidak betul, anda akan berjumpa dengan mesej seperti di atas. Jadi, untuk memastikan data dan masa yang ditetapkan dengan betul.

Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca