Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Bentuk punggung paling seksi di dunia menjadi kegilaan para suami,jejaka bujang.


Punggung bulat yang penuh pasti membuat mata lelaki tidak bisa berpaling. Ada yang kata, punggung besar memudahkan wanita untuk bersalin dan mantap kala melakukan seks bersama suami.

Betul ke? Justeru, ramai beranggapan semakin besar punggung semakin menarik wanita tersebut. Zaman dahulu wanita berusaha keras membuat punggungnya terlihat semakin besar supaya mudah memikat hati lelaki. Tetapi berbeza pada hari ini kerana punggung yang besar dikaitkan dengan masalah kegemukan. Jadi terpulanglah kepada persepsi masing-masing.

Wanita ini mempunyai ramai peminat hanya kerana punggungnya yang seksi. Jen yang juga merupakan perunding kecergasan mempunyai pengikut lebih 1.5 juta di Instagram, lebih 500,000 di Facebook dan lebih 100,000 di Twitter. Disebabkan punggungnya yang seksi, dia mempunyai ramai peminat/pengikut.

Punggungnya dikatakan sangat mantap dan jarang dimiliki wanita lain.Jen selalu memuat naik gambar selfie berserta punggungnya menyebabkan ramai yang meminati untuk follow di laman media sosial. Ini bermakna punggung paling seksi bukanlah milik Jennifer Lopez atau Kim Kardashian tetapi milik Jen Selter.Jen selalu memuat naik gambar selfie berserta punggungnya menyebabkan ramai yang meminati untuk follow di laman media sosial.

Apakah rahsia  wanita ini dalam mendapatkan bentuk punggung sepejal dan sebulat ini ?


 Bagaimana wanita ini mendapatkan punggung yang seksi di dunia.Ikutlah cara senaman yang diamalkannya.



No comments:

Post a Comment

Artikel Paling Popular Bulan Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca