Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Sejauh mana kesanggupan anda menghadiahkan Galaxy Note 2 Warna Pink untuk si Dia??

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Admin ingin melihat sejauh mana sambutan dari warga alam maya khususnya wanita bahawa Galaxy Note 2 warna pink hanya untuk wanita sahaja.Untuk itu sila "like" post ini bagi membukti kebenarannya.

Pink Galaxy Note 2 adalah versi gadjet yang paling mendapat sambutan hangat dari Samsung. Untuk pasaran negara Korea, Samsung telah pun melancarkan dua warna baru, ambar coklat dan batu delima untuk Galaxy Nota 2 .

Untuk pengetahuan anda semua, Samsung telah mencatatkan lebih daripada 5 juta unit Galaxy Nota 2 dijual di seluruh dunia pada bulan November 2012. Melihat kejayaan, Samsung merancang untuk melancarkan Galaxy penggantinya Nota 2 dilaporkan.

Memandangkan khabar angin tersebar, Samsung Galaxy Nota 3 akan sukatann skrin 6.3 inci yang lebih besar dengan resolusi 1920X 1080 piksel. Tiada maklumat lebih banyak lagi yang disediakan oleh syarikat mengenai ciri-ciri komputer, ciri-ciri, ketersediaan atau harga pengganti Galaxy Nota 3 .

Mankala Pink Galaxy Note adalah direka khas untuk Hari Valentine dan juga dilancarkan pada minggu Valentine terutamanya.Kini ianya telah berada di Malaysia untuk tempoh yang amat terhad.

Jadi kepada teman lelaki-teman lealki yang tengah hangat bercinta ini,apa kata hangat lagi kehangatan suasana cinta yang sedang kembang ini dengan menghadiahkan si dia gadjet ini.Pasti WOW punya.


Ciri-ciri yang jelas yang sama di Galaxy Nota 2 pink seperti dalam versi warna lain termasuk-
  •     5.5 inci Super AMOLED HD paparan
  •     Android Jelly Bean OS
  •     Pink berwarna S-Pen Stylus
  •     NFC
  •     LTE Kesambungan
  •     Quad-teras Exynos 4412 pemproses
  •     8 megapiksel kamera
  •     1.9 megapiksel hadapan menghadap kamera
  •     2 GB RAM
  •     3100 mah bateri



Untuk itu, bagi melihat sejauh mana wanita di Malaysia menyukai dan ingin memiliki Galaxy Note 2 warna pin.Sila "LIKE" this post.

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca