Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

5 Situasi Masalah dihadapi oleh wanita mempunyai buah dada besar


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Memiliki payudara yang besar memang impian setiap wanita, namun berhati-hati dengan keinginan anda sebab tidak selamanya payudara besar nampak menarik dan sesuai dengan harapan anda jika itu aset utama untuk menarik perhatian pasangan anda. Memiliki ukuran payudara yang besar memang menjadi anugerah untuk wanita namun seringkali payudara besar juga mendatangkan masalah contohnya saja dalam memilih busana dan aktiviti seksual.

Payudara memang bukan untuk dipamerkan atau dipertontonkan dengan bebas karena itu merupakan aset anda dan pasangan anda. Namun karena bentuk dan ukurannya yang menonjol maka payudara menjadi perhatian orang terutama mata lelaki. Payudara yang besar tentunya bukan menjadi musibah bahkan menjadi nilai lebih bagi anda wanita yang mendapatkannya dengan natural bukan dengan suntiank silicon maupun pemasangan implan payudara.

Apakah memiliki payudara yang besar merupakan suatu  musibah untuk anda? Nanti dulu, mari kita lihat lebih lanjut dengan gambar di bawah ini.

Masalah ketika basuh pinggan mangkuk

Macam serba tak kena bila beg disadang begitu

Rasanya pakaian bertali jadi masalah besar

Waktu makan pasti berlaku eksident

Masalah turun tangga
Berdasarkan gambar di atas,kepada sesiapa yang berkenaan sila bagi komen berdasarkan pengalaman orang lain atau  anda sendiri yang alami...

No comments:

Post a Comment

Artikel Paling Popular Bulan Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca