Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Anak Ikan Melayu Bogel Terjebak Aksi Terlarang

Gambar Hiasan
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Admin ingin berkongsi pasal artikel akhbar yang menyiarkan tentang lelaki koleh kerugian RM 800 dan gambar bogel diupload di Youtube akibat terpedaya oleh wanita webcam.
Admin berpandangan bahawa tabiat masyarakat kita iaitu golongan lelaki teruatamanya golongan remaja atau orang dewasa yang mudah sangat terpedaya dengan pujuk rayu pompuan webcam sehingga terjebak dalam video sex lucah yang akhirnya membawa kepada malapetaka kepada diri sendiri.

Admin ingin ingatkan sekiranya anda mempunyai laptop atau camera web jangan sesekali melakukan tindakan yang bodoh demi kegelojohan nafsu serakah anda yang akhirnya menyebabkan maruah diri tercemar. Ini sepatut dijadikan teladan kepada kita semua. Nasihat admin sekiranya anda terjebak juga,jangan panik sekiranya diugut..laporkanlah kepada pihak berkuasa supaya dapat diambil tindakan kepada pemeras ugut tersebut. Anda kena redha dengan apa yang telah berlaku dan beringatlah supaya tidak berulang pada masa akan datang.

KUALA LUMPUR: Tergoda dengan pujuk rayu dan ‘lakonan’ ghairah gadis dikenalinya melalui Internet, seorang lelaki malu besar apabila aksi dia berbogel yang dirakam gadis itu dimuat naik ke laman Youtube.

Tidak cukup dengan itu, dia turut kerugian RM800 apabila gadis terbabit yang dipercayai warga Filipina meminta wang berkenaan jika mahu video bogel itu ditarik semula.
Mangsa, penuntut sebuah institusi pengajian tinggi di Kedah yang mahu dikenali sebagai Shahir, 27, berkata, dia mengenali gadis itu awal Julai lalu di laman sosial Tagged sebelum berhubung secara lebih rapat melalui facebook (FB).

Katanya, sewaktu awal perkenalan mereka, gadis berusia 19 tahun yang menggelarkan dirinya sebagai Kimoto Misaka berasal dari Jepun hanya berbual dengannya melalui FB sebelum semakin berani berhubung menerusi kamera web menggunakan Skype.

Menurutnya, selepas beberapa hari menjalinkan hubungan melalui panggilan video Skype, gadis itu mengajaknya berbogel dengan dia terlebih dulu memulakan aksi berahinya-Metro


No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca