Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Akhirnya memiliki jam tawaf al-isra dengan harga promosi RM 89 setelah sebulan menunggu.Penantian satu penyeksaan.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sudah 2 bulan admin tak pakai jam tangan sebab jam tangan lama problem. Jadi terdetiklah di hati nak mencari jam tangan baru,admin ternampak promosi jam tangan tawaf isra di Facebook dengan harga RM 89 berbanding harga asal RM 178.
Bila baca balik iklan itu,berdebar-debar la juga sebab kita kita kena bayar RM 89 dulu dan tunggu sebulan macam tu baru dapat jam tangan. Tengok pada testimoni amat menyakinkan macam tak tipu.

So admin pun berusniaga dengan penjual secara sms dan membuat bayaran dan menunggu jam tangan tawaf dengan penuh rasa tak berapa nak yakin.Lagipun pertama kali beli melalui facebook ads ni.Biasa admin banyak beli online kat lelong.com.my ataupun lazada Malaysia. So Harap-harap tak kena kencing oleh online seller My Networks walaupun jumlah nya tidak banyak tapi ianya tetap duit. Admin bayar pada 16.12.2015 dan hari ini 19.01.2016 pada jam 12.00 tengahri tadi posmen datang ke pejabat menyerahkan bungkusan. Alhamdulillah jam tangan yang dinantikan sebulan 4 hari akhirnya sampai.



Memang cantik jam nie walaupun promosi yang ditawarkan warna merah namun admin lebih minat warna kuning sebab huruf pada jam lebih menonjol pada latar belakang hitam berbanding warna merah.

Agak janggal plak nak baca jam tawf isra ni..sebab sudah menjadi kebiasaan baca jam dari kanan ke kiri. Harap-harap rasa kekok ni akan hilang apabila admin membiasakan diri pada sebulan dua ini.Hmmm..apa kelebihan jam tawaf ini? Sebenarnya admin tak berapa tahu sangat tapi sebelum survey jam tawaf adin ada baca artikel infan khairi pasal jam tangan ini.


Cantik dan elegan jam tawaf isra


Tahukah anda, jam yang ada kebanyakannya hari ini, ialah jam anti-tawaf? Pihak Barat telah mengubah konsep ini, yang merupakan salah 1 rahsia hitam yang tak didedahkan pada umat manusia. Minda manusia seluruh dunia berjaya diubah kepada penggunaan jam anti-tawaf seperti yang ada sekarang.

Fitrah penciptaan dunia seisinya, membuktikan semua yang ada di alam ini bergerak mengikut hukum TAWAF. Ini kerana Allah telah tentukan hukumnya sebegitu sejak galaksi ini diciptakan. Hukum alam ini bergerak ke arah pusingan tawaf, dan ianya ke arah kanan. Pusingan tawaf yang ada di alam semesta ini merupakan fitrah.

Manusia ciptaan tuhan sepatutnya hidup selari dengan fitrah alam. Perkara ini bersebab besar apabila aktiviti TAWAF sentiasa berputar ke arah kanan. Maka, si pemakai Jam Tawaf akan merasai faedah yang tidak terhingga apabila memakai jam ikut arah hukum alam.Pergerakan Jam Arah Tawaf ini memberikan faedah yang sangat positif kepada jasad tubuh badan si pemakainya. 


Antara khasiat-khasiatnya termasuklah:-

– pergerakan ke kanan atau melakukan pusingan ke kanan mengimbangi sistem otak

- pergerakan melakukan pusingan ke kanan mengimbangi tulang belakang anda

- membersihkan darah dari ion positif berlebihan akibat radiasi luar yang terperangkap

- meningkatkan fungsi sistem imun, antibodi dan hormon tubuh badan

- merangsang daya tumpuan

- mengekalkan potensi diri yang optima

- mengimbangi kedua-dua hemisfera otak kiri dan otak kanan

- mengawal tekanan perasaan

- meningkatkan daya keyakinan dan semangat

- mengawal, mengimbangi, mencegah dan merawat kanser


Kesimpulannya,sapa nak beli jam tawaf isra ni..bole contact seller My Networks..beli dengan yakin sebab tengok promosi yang baru ini jangka masa terima jam dalam masa 2 minggu..

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca