Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Bagaimana anda dapat berjimat setiap bila anda topup kredit untuk isteri dan anak-anak anda

Assalamualaikum dan Salah Sejahtera.

Pernah tak anda terpikir berapa jumlah duit yang anda keluarkan untuk topup sebulan bagi kegunaan ahli keluarga anda. Kebiasaaanya untuk kekal aktif airtime selama sebulan anda perlukan anggaran topup RM 30. 


Jika anda boleh kira berapa orang ahli keluarga yang anda wajib topup setiap bulan. Bayangkan jika isteri anda dan 3 orang anak anda memiliki handphone dan sudah tentu anda sebagai suami/ayah kena beli topup bagi tempoh sebulan masa aktifnya maka anda terpaksa peruntukkan RM 150 sebulan hanya untuk masa aktif sahaja.Bayangkan setiap bulan RM 150 lebur begitu sahaja.

Bagaimana kalau saya bagitau anda bahawa ada syarikat telekomunikasi yang mampu beri penjimatan setiap bulan hanya dengan RM 10.00 sahaja? Dengan sukacitanya saya umumkan syarikat itu adalah Onexox. Apa kelebihan Onexox ini berbanding syarikat telekomunikasi yang lain?




Bagaimana anda boleh berjimat dengan Onexox? 

Plan prepaid terhebat masa kini. Dengan Sebagai contohnya, anda menjadi pengguna onexox dengan membeli simkad onexox yang berharga RM10 (ada RM5 kredit di dalamnya).
 Selepas itu anda memperkenalkan kepada isteri,anak-anak,saudara mara terdekat dan rakan anda untuk turut menggunakan simkad onexox ini.Katakan anda berjaya memperkenalkan 20 orang sebagai pengguna Onexox, seandainya setiap rakan yang anda perkenalkan mengguna ataupun membeli topup RM50 setiap bulan purata.

Ini bermakna anda akan memperolehi pendapatan sebanyak RM50 x 20 orang x 5% = RM50 sebulan. Ini bermakna RM50 itu akan dimasukan sebagai topup anda.Jadi sekarang topup anda adalah "percuma" kerana anda menerima komisen sebanyak RM50 dari onexox.
Bayangkan seandainya anda sudah perkenalkan 100 orang yang menggunakan RM50 topup setiap bulan, bermakna komisen bulanan anda adalah 100 orang x RM50 x 5% = RM250 . Ianya adalah pendapatan pasif yang berterusan setiap bulan tanpa perlu anda melakukan apa-apa, hanya perkenalkan ramai anda untuk menggunakan simkad onexox.

Cuba bayangkan selama ini anda topup bertahun tahun tetapi tiada apa apa kelebihan dari syarikat telekomukasi anda.Adakah syarikat telekomunikasi anda sekarang samada Digi, Celcom atau Maxis memberikan anda imbuhan sebegini?Tapi dengan Onexox anda boleh menjana topup anda secara percuma setiap bulan malah mengkin anda boleh jana pendapatan yang lumayan dari Onexox.


Anda bermasalah  hendak tukar nombor baru sebab nombor lama sebab sayang nombor cantik?


Tiada masalah itu semua boleh diselesaikan dengan program MNP Onexox. Anda boleh bertukar ke Onexox dengan mengekalkan nombor sedia ada.Macam saya dulu pakai nombor Celcom dan masih kekal nombor lama tapi saya jadi pengguna Onexox.Tiada masalah langsung.



Bagaimana pula  liputan Onexox meluas tak?Line dia power tak?

Hahahaha. Anda tak perlu risau bab itu. Apa yang syoknya Onexox ini menggunakan talian Celcom. Jadi di mana ada Celcom di situlah ada Onexox. Celcom kan salah penyedia liputan terbesar di Malaysia.Jadi anda dok ceruk mana pun pasti ada line punya.

Ada lagi hebat apabila anda cadang kekal nombor lama dan beralih ke Onexox, anda layak lanjutan tempoh aktif selama 28 bulan.Lanjutan itu akan bertambah setiap kali anda topup dengan nilai RM 1 = 1 hari tempoh aktif.




Untuk mendaftar sebagai pengguna onexox, anda hanya perlu mengeluarkan RM10 sahaja dan ini sudah melayakkan anda untuk menikmati imbuhan daripada program USER GET USER (UGU) dari onexox.

Jadi, anda perlu menjadi pengguna telefon bimbit yang bijak dengan menyertai onexox dengan hanya RM10 berbanding program lain di mana anda perlu membayar sehingga RM90.

Anda berminat menyertai Onexox ? SMS saya di nombor 019546 4747..saya bersedia membantu anda.

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca