Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Mesti Cuba : Pembersih Muka Ice Cream kini di pasaran


 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Satu formula pembersihan yang kini semakin popular di luar negara terutama di Jepun. Di Malaysia masih belum ada lagi produk ini memasuki pasaran Malaysia. Pembersih Ais Krim yang membersihkan wajah anda dan membuang solekan pada wajah yang boleh dibeli dalam bentuk ais krim, dan mengikut testimoni pengguna mengenai produk, barangan ini benar-benar berkesan!

Diilhamkan oleh Meltie  digambarkan sebagai Aiskrim pembersih yang juga organik dan diperbuat daripada 100% bahan semula jadi.

Meltie ™ Pembersih Aiskrim  yang ringan, berkrim dan formula pembersihan sangat berkesan membersihkan muka & membuang solekan mata / muka  pada satu-satu masa anda. Ia adalah dalam make-up remover ditambah pencuci muka harian yang tidak mengandungi sebarang alkohol, bahan kimia petrol, lulur atau bahan-bahan tiruan yang lain. Hadir dengan tiga jenis perisa :-


Meltie mampu menghapuskan berat make-up tanpa jejak & pembersihan mendalam dalam tempoh 1 minit. Walaupun pembersih arus perdana boleh mengeluarkan hanya solek kelihatan, Meltie melakukan pembersihan mendalam dan membuka liang tersumbat disebabkan solekan.

Cara Penggunaan


Sapukan Meltie ™ pada muka dan badan anda. Jumlah penggunaan yang sangat kecil (0.5 hingga 1.5 gram) bersama air suam dan urut seluruh muka untuk membuang make-up atau membersihkan wajah anda. Bilas dengan air. Ia menjadikan kulit anda bersih, lembut dan segar. Apabila mengeluarkan solek mata, bilas dengan teliti sebelum membuka mata. Jika produk masuk ke dalam mata, basuh dengan air bersih.

Kebaikannya :-

·        Tidak berminyak, pencuci organik bukan alkohol
·        Formula berkrim & sangat lembut pada kulit
·        Menjimatkan masa -  make-up remover Pembersih semua dalam satu!
·        Membuka liang roma akibat tersumbat dengan solek
·        Diuji secara Dermatologi
·        Diuji secara Ophthalmologically
·        Kerengsaan kulit dikurangkan
·        Mengurangkan kerengsaan pada mata
·        Membuang solekan mata dan maskara kalis air walaupun tanpa dapat dikesan
·        Lembut pada kawasan mata
·        Mencegah jerawat
·        Menenangkan wajah selepas digunakan
·        Gunakan setiap hari untuk pembersihan mendalam 

Jika anda ingin membeli produk, anda boleh menempah secara online dari laman web mereka. Tetapi jika anda seorang rakyat Singapura, anda boleh mendapatkan ia secara eksklusif di kedai Sasa.


No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca