Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Popular Hari Ini

Pengalaman Ngeri Di Pesta Pulau Pinang 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Pesta Pulau Pinang  akan menjadi bualan setiap kali berada di hujung tahun.Kali terakhir admin mela...

Post Paling Popular Minggu Ini

Siapa Sudah Cuba KFC Zinger Double Down Burger ? Apa pendapat anda?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Hari ini Admin nak berkongsi pendapat dengan anda semua tentang produk KFC yang terbaru iaitu KFC kali ini menampilkan burger terbaru mereka iaitu KFC Zinger Double Down Burger.Walaupun dah lama melihat iklan di TV namun belum kesempatan hendak mencuba.Al kisahnya. isteri admin telah membawa balik 2 set KFC Zinger Double Down Burger untukdicuba.Ini bukan apa,apabila melihatkan respon adik-beradik admin yang selalu belinya setiap kali ada peluang ke bandar...terasa macam teruja plak untuk mencuba produk KFC yang  terbaru ini.

Ok berbalik kepada KFC Zinger Double Down Burger,admin terpaksa akui yang setiap orang mempunyai citarasa yang berlainan dan pendekatan juga berbeza dari segi kenikmatan dan rasanya. Apa yang boleh admin kongsikan di sini, adalah cubaan yang baik oleh KFC untuk mempelbagaikan produk mereka dalam bersaing dengan syarikat makanan segera yang lain. Harga bagi hidangan ini adalah RM10.50 untuk hidangan Combo set dan RM8.40 bagi hidangan ala carte. Dengan isi ayam sebagai pengganti roti menjadikan ianya lebih nikmat dan lebih rasa ayam bagi penggemar ayam khususnya. Dilapisi keju dan kepingan ayam dan sos mayonis menjadikan rasanya memang pasti sedap.


Masin !! Ayat spontan keluar dari mulut admin takala mengunyah KFC Zinger Double Down Burger ini.Yang pasti produk terbaru ini,tidak menepati standard kelazatan dan kesedapan yang admin cari bagi produk KFC yang baru ini.Mungkin ianya tidak sesuai kot KFC Zinger Double Down kepada citarasa admin yang berumur berbanding sasaran pelanggan KFC bagi produk ini kepada orang muda.Sekiranya admin diberi plihan sudah pasti akan mengelak dari memilih untuk membeli pada masa akan datang. Mungkin KFC Zinger Double Down ini kalau diubahsuai sikit pada hemat admin iaitu menambahkan sayur salad,tomato masam dan penggunaan ayam hot spicy mungkin menjadikan rasanya  lebih baik.

Kepada sesiapa belum cuba lagi KFC Zinger Double Dow. Anda disyurkan mencuba dan bagi maklumbalas kepada di sini.Mungkin dengan komen anda dapat membantu mempelbagaikan rasa dalam produk KFC yang akan mendatang.

No comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca