Anda suka blog ini? Sila klik " Like "

Banner

Free Bitcoin

Carian Dalam Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Terbaru Rugi Kaw Kaw Kalau Tak Baca

Sudah terjebak game Clash Royale dan Jom join Clan Kedah Sempoi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bila dah jemu dengan Clash Of Clan tandanya apa?Hehehehe.Ya tandanya orag itu sudah meminati yang lain.Mungkin kebetulan ramai gamer Clash Of Clan sudah beralih dengan Clash Royale iaitu game yang sama menggunakan waktak dalam Clash Of Clan tetapi cara pertandingan yang sedikit berbeza 

Pada awal Januari lalu, Supercell developer kepada game Clash of Clan telah mengumumkan game baru yang disebut Clash Royale. Ianya bukanlah Clash of Clans 2, walaupun ada beberapa yang sama tapi game ini sama sekali berbeda. Setelah kejayaan dengan game Clash of Clans-nya, para developer Supercell mencipta game Clash Royale dengan lebih baik. Secara kasar game Clash Royale terlihat mirip dengan COC, dan masih merupakan game strategi yang memiliki banyak kesamaan troops, karakter, elixir, gems, mortar dan banyak lagi.

Namun, Clash Royale adalah game startegi berasaskan pengumpulan kad. Mirip dengan Hearthstone atau Card Wars dengan ada Liga kecil dicampur didalamnya. Walaubagaimanapun game Clash of Clans masih di antara game terbaik dan paling popular namun game Clash Royale mampu mencuri pemain mereka dalam beberapa bulan mendatang termasuk admin.



Dalam game ini admin join clan Kedah Sempoi yang mana ahli-ahlinya adalah ahli dari clan Kedah Sempoi Clash Of Clan.Banyak juga yang terjebak dalam game Clash Royale ni. Admin masih lagi tahap beginner...jadi banyak kad-kad yang belum dibuka.Admin masih lagi mengharapkan Free Chest dan Crown Chest dapat membuka dan beri kad Rare atau Epic.Dengan trophy 800 ni, memang susah sikit nak menang game Battle sebab pihak lawan lagi hebat.Dalam game ini kita boleh lawan sesama ahli.Ini yang syok nih.Hahahaha...

Jom main.Hahahaha !!!  

No comments:

Post a Comment

Artikel Paling Popular Bulan Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian

Maklumbalas atau komen yang disiarkan di suatu-suatu artikel yang telah diterbitkan di halaman blog ini adalah bertujuan untuk bertukar-tukar pendapat bagi memperbaiki kualiti kandungan artikel atau sebarang sokongan secara membina. Walaubagaimanapun, pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang komen atau maklumbalas yang telah disiarkan. Sebarang komen yang menyalahi kesalahan undang-undang kerajaan Malaysia adalah ditanggung sepenuhnya oleh pihak yang mengirim maklumbalas atau komen tersebut.

Sila pertimbangkan sepenuhnya apabila ingin mengirim komen atau maklumbalas di blog ini.

Komen Terbaru Dari Pembaca